News

Cel mai scump SUV românesc. Tocmai a fost lansat. Cum arată și cât costa noua senzație de pe șosele

Cel mai scump SUV românesc. Tocmai a fost lansat. Cum arată și cât costa noua senzație de pe șosele

Dacia a scris o nouă pagină de istorie prin lansarea Bigster, al doilea SUV din portofoliul său, care se remarcă drept cel mai mare și scump model al producătorului autohton.

Acest vehicul reprezintă o intrare curajoasă în segmentul C-SUV, iar prețurile încep de la 25.000 de euro pentru varianta cu motor termic și de la sub 30.000 de euro pentru versiunea Full Hybrid. Bigster marchează un pas important pentru Dacia, aducând tehnologii avansate și noi opțiuni pentru clienți.

Design impunător și elemente inovatoare

Bigster se inspiră din succesul modelului Duster, însă vine cu o serie de diferențe notabile, atât în design, cât și în dimensiuni. Partea frontală se evidențiază printr-o grilă lată și elemente decorative îndrăznețe, iar bara de protecție are un aspect robust. Bigster este echipat cu jante de 17 sau 18 inch, în timp ce versiunea de top, Journey, oferă opțiunea unor jante de 19 inch. O noutate importantă pentru Dacia este opțiunea unei caroserii bicolore, disponibilă pe nivelele superioare, care adaugă un plus de stil acestui SUV.

Interior spațios și tehnologii avansate

La interior, Bigster oferă un spațiu generos pentru cinci pasageri și bagajele acestora. Portbagajul de 667 de litri, accesibil printr-un hayon electric, este ideal pentru familii și călătorii lungi. În ceea ce privește tehnologia, SUV-ul vine cu un sistem multimedia modern, cu ecrane de până la 10,1 inch, conectivitate Apple CarPlay și Android Auto, precum și un sistem de aer condiționat cu două zone. Versiunile superioare, precum Extreme și Journey, sunt echipate cu navigație conectată, oferind informații în timp real despre condițiile de trafic.

O altă premieră pentru Dacia este plafonul panoramic cu trapă, care poate fi deschis pentru a aduce mai multă lumină și o atmosferă plăcută în habitaclu.

Motorizări diverse și eficiente

Gama de motorizări Bigster este variată și include opțiuni eficiente și performante. Versiunea Full Hybrid 155, cu un motor pe benzină de 1,8 litri și două motoare electrice, reprezintă o premieră pentru Dacia, oferind o soluție modernă de propulsie cu emisii reduse și o transmisie automată electrificată. De asemenea, SUV-ul este disponibil cu motorizări TCe 140, care combină un motor pe benzină de 1,2 litri cu un sistem mild-hybrid de 48V, dar și cu o variantă GPL, care oferă o autonomie impresionantă de 1.450 km.

Bogdana Costin abia a terminat studiile Facultății de Jurnalism și este la prima experiență în media. Este foarte pasionată de scris și își dorește să vină cu plus valoare pentru cititorii ... citește mai mult
Articole recomandate